uppe i tid, för en gångs skull!

Godmorgon till vissa av er!
Tro det eller ej men jag var uppe redan vid kl 9 idag, det är minsann inte ofta det händer på en helg såvida det inte är tävling. (; Iallafall, anledningen till detta är att jag precis kom hem från åpk där jag var med och fotade Nellie och hennes ponny som är såld och ska åka idag, så ville hon ha några sista bilder på henne! Passade även på att mocka när jag var uppe i stallet så det ända vi behöver göra är att sätta mat osv när jag ska upp och rida sen.
 
Nu har jag precis tryckt i mig två mackor och tänkte dra mig vidare till stallet här hemma och fixa och rida min lilla prinsessa! Dock bara en liten skrittur då hon inte får anstänga sig än på några dagar pga vaccinationen. Vi hörs mer senare!
 
- smakprov från idag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Måste bara inflika med att du passar väldigt bra i det där pannbandet

Svar: det är min kompis på bilden, hehe! men hon tackar :)
Malou Kastman

2013-01-19 @ 14:56:23
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Camilla

hahah okej men har inte du ett liknade tycker jag sett det på någon bild tidigare??? Därför kollade jag inte så noga på bilden tog bara förgivet att det var du

Svar: jo precis, det är mitt pannband hon lånade! :)
Malou Kastman

2013-01-19 @ 21:53:04
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0