tycker om min fina bebishäst såhäääär mycket!

Idag var han pigg min lilla herre, haha! Det var mer fart i honom än vanligt och han hade ganska mycket spring i benen, men ändå skötte han sig kanonbra och gjorde ännu en sktibra träning! Trivs så bra med honom :)
 
Vi tränade mycket övergångar i olika övingar, han är så mjuk och flexibel! Lätt som en fjäder i munnen och väldigt smidig att svänga. Även galoppfattningarna satt riktigt bra idag, kunde nog inte varit mer nöjd efter träningen än vad jag var!
 

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Vem tränar du för? :)
Ska du var med på blåbärshoppningen?

Svar: Maria Blomqvist :) Nej det var jag inte, känner att jag vill hinna träna först ;D men kanske nästa gång!
Malou Kastman

2013-01-18 @ 22:54:22
URL: http://othello.blogg.se
Postat av: Madelene Friberg

Vad roligt att det går så bra, hoppas verkligen på er två! :D

Svar: superkul! tack madde :D
Malou Kastman

2013-01-19 @ 11:32:49
URL: http://madelenefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0