~ Tisdag ~

Godmorgon på er mina fina läsare ♥
Dagen i all ära ligger jag hemma i sängen och känner mig inte helt 100, så därför blev det ingen skola för min del idag utan jag ska bara ta det lugnt och försöka bli bättre så jag orkar ta mig till skolan imorgon och framförallt så jag orkar träna på kvällen!
 
Det var nog nästan tur att jag bestämde redan igår att hästarna skulle få sig en vilodag idag, tror inte jag hade orkat att rida båda två..Men stallen måste ju fortfarande fixas och jag funderar på att frisera Eddie lite när han kommer in! Förstår mig inte riktigt på hans man, det finns liksom ingen rätt eller fel sida som den ska ligga åt utan den faller lika lätt åt båda hållen, vilket är jättemysko! Annars brukar ju hästar ha manen på ena hållet och försöker man lägga den på andra så åker den bara tillbaka.. Hans ligger utan problem på båda hållen och när man rider är manen överallt och ingenstans åt alla håll och kanter, haha! Aja, den ska klippas iallafall.
 
Är det något speciellt ni vill läsa om idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0