one month later

 
Idag har min lilla prinsessa vilat i en hel månad och hon ser ut som ett litet troll.... Hennes man har växt som ogräs och likaså hennes päls, och vet ni vad? det som är näst intill omöjligt har hänt... MIN PONNY HAR BLIVIT TJOCK! hahaha!! Hon har under viloperioden skaffat sig en söt liten kulmage vilket är ganska sällsynt för henne. Men det är bra att hon har lite mer hull nu när hon inte rids utan bara går i hagen!
 
Kan dock inte riktigt bestämma mig för när jag ska sätta igång henne igen... Saknar att rida henne men sen samtidigt är det tufft att ha två samtidigt på vinterhalvåret när det är dåligt väder, blir mörkt tidigt osv. Så hon kanske får stå någon vecka till, vi får se! Ska kika lite hur det ser ut med tävlingsterminen och så också innan jag gör mitt val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0