"jag ska ALDRIG ha en mörkbrun häst"

Så lät det när jag var ute och letade efter häst, "jag ska ALDRIG ha en mörkbrun häst, det är så vanligt.. ALLA storhästar är mörkbruna känns det som!", och vad står jag med nu? Jo, självklart med en mörkbrun häst.
 
Men det är något med honom, något speciellt. Han har en utstrålning som heter duga och jag kan inte riktigt sätta fingret på det men han är inte bara en mörkbrun häst i mängden. Nu kan jag inte veta om jag säger detta bara för att han är min, för alla tycker ju självklart att sin egen häst är finast i världen, men jag skulle aldrig fallit för honom från första början om där inte var det där lilla extra! Speciellt också eftersom jag köpte honom på filmer och bilder utan att ens ha sett honom i verkligheten.
 
Min fina prins, det ska nog bli något bra av dig en dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis så känner jag med min, han sticker ut i mängden, en jäkla utstrålning (men som du sa, alla tycker väl att deras är den finaste ;))

Svar: haha ja , så är det nog ;)
Malou Kastman

2013-01-10 @ 18:12:12
Postat av: Gisela

Åh och jag vill bara ha en mörkbrun men hittar ingen hahah!! Han är super fin Malou! Tror det kommer bli jätte bra!! :)

2013-01-10 @ 22:17:18
URL: http://giselasunven.devote.se
Postat av: lisa

WHAT? ARE U CRAZY? Mörkbruna storhästar är ju finast!! :o (Och jag säger inte det för att Conrad är väldigt lik Eddie..) utan för att jag tycker det! Jag är egentligen inte människan som faller för färg utan mer för kroppstyp isåfall. Men båda hästarna jag har kollat på som har fått gå hela vägen till en besiktning har råkat vara mörkbruna med tecken! ^^ LOVE IT!

Svar: hehehhe! Jag tycker mer och mer om dem faktiskt, men jag är sån fjollig och vill att allting ska sticka ut på hästen.. Har varit så van vid all uppmärksamheten med Spottis för såfort man bara lastar ut henne så har man blickar på sig, haha! Och mamma har stått brevid folk på tävlingar (utan att de vetat att det är min mamma) och folks kommentarer är liksom bara "gud vilken fin ponny, vilken utstrålning" och blablabla. Så jag ville liksom ha en häst som när man ser den vid första ögonkastet så ska man känna "wow!", men har börjat inse att det är klart man kan göra det med en mörkbrun häst också, när man börjar titta på så mycket mer än bara färgen! Har börjat tycka att mörkbruna hästar är riktigt snygga! :D haha najs, SNYGGT!
Malou Kastman

2013-01-11 @ 23:52:11
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0