Hööks vår/sommar 2013 - wanties!

Hööks kom faktiskt ut med en hel del nya läckerheter och jag kan säga att en del av dem är jag faktiskt väldigt sugen på att inhandla! Kan dock tala om att jag är liiiite besviken på nya JH collection... det är snygga grejer men deras förra färgkombination var såååå mycket snyggare än den nya! Och jag måste även tala om att jag har hamnat i en period där jag har fått värsta dille på marinblått, så fruktansvärt stilrent och snyggt!!
 
  • Men självklart kan jag ändå inte motstå snygga, färgglada matchningar (; Därför tror jag att dessa bootsen hade passat kanonbra till vår gröna outfit! (se bild nedan)
    De kostar 79:-/paret
 
 
 
  •  Fastnade också för dessa ridbyxorna, enkla men snygga! 399:- 
  • Denna fleecetröjan såg sjukt mysig ut! Snygg färgkombo också. 229:-
  • Snygg hoodtröja i marinblått ♥ hehe. 329:-
  • Fastnade också för denna halvt stickade hoodtröjan. 499:-
  • Har varit sugen på en softshell jacka länge och funderat på att införskaffa mig en från Kingsland men när jag såg denna som både är snygg och betydligt mycket billigare så why not liksom! 479:-
  • Och sist men inte minst har vi dessa snygga bruna stövlarna som jag som de flesta andra hissar! Dock är det inte något som jag kommer vilja köpa då jag inte har något annat i brunt, men att de är snygga går inte att förneka! 1 599:-

Kommentarer
Postat av: Julia - bildtävling på bloggen!

Gillar verkligen fleece-tröjan!

Svar: ja den är snygg!
Malou Kastman

2013-01-25 @ 17:34:38
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Liza

Stövlarna finns i svart också! :)

Svar: ja jag såg det med! men tyckte de var snyggare i brunt :)
Malou Kastman

2013-01-27 @ 00:11:19
URL: http://hoppsadeln.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0