helgens ridning:

Hallå gänget!
Hur är det med er idag? Jag är som en isbit efter att ha varit i stallet hela förmiddagen..
Det var ju somsagt blåbärshoppning på klubben idag, jag hade först en liten tanke om att vara med men jag la ner den tanken ganska fort igen, istället körde vi på lite social träning och jag gick ut och gick med honom på anläggningen under tiden som hoppningarna pågick! I början var han väldigt spänd och skulle hålla koll på precis allt som hände runtomkring honom, men efter en stund taggade han ner och gick lugnt och sansat omkring och tog allt med ro.
 
Men han ska ändå få hoppa lite grann idag! tänkte att han ska få skutta något litet hinder när jag ska upp och rida i eftermiddag, Spottis åker till ridhuset imorgon och hoppar lite. Eddies ridpass imorgon blir utomhus, i snön i någon snygg outfit och jag har Josse bakom kameran! Hoppas på att få lite nya fina bilder så jag kan skaffa mig en ny header! (:
 
Nu ska jag upp och rida ut S en runda i solskenet, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Julia

Förstår att du är som en isbit, har själv inte fått upp värmen efter att ha varit i stallet..

Svar: usch nej, det är fruktansvärt att vara i stallet denna tiden på året..
Malou Kastman

2013-01-19 @ 19:39:58
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Olivia Gustavsson

Usch det är så kallt ute, man blir isbit direkt..

Svar: ja visst blir man, fruktansvärt..
Malou Kastman

2013-01-20 @ 11:49:07
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0