hallå i kylan!

Hur är det med er, har ni frusit ihjäl än? Det trodde jag att jag skulle göra idag...
Stallarna var sjukt kalla idag trots två par tjocka strumpor, UGG's, långkalsonger, ridbyxor, tre tjocktröjor, min KL dunväst och en fet vinterjacka över det, plus att jag lånade en kompis Lamicell-hjälm som jag spände ut så jag kunda ha pannbandet under! och då red jag ändå bara en av hästarna idag..
 
Eddie fick sig en vilodag idag och istället red jag på en väldigt överladdad liten ponny som tyckte att det var vääääldigt roligt att galoppera! Hon är minst sagt pigg nu efter vilan, tror jag får åka och hoppa lite i helgen så hon inte är helt sjövild med Madde på träningen nästa vecka (;
 
- Bild från när vi var på träningstävling i ponnygalopp sommaren 2011

Kommentarer
Postat av: Tindra Brennicke- Ponieriders.blogg.se

Shit vilken härlig bild!

Svar: tack så mycket! :D
Malou Kastman

2013-01-18 @ 09:15:58
URL: http://ponieriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0