ÄNTLIGEN hemma!

Puuh, efter både Spottis och Eddies träning är jag nu äntligen hemma igen! Ska ställa mig och göra lite mat och sen plugga och sova, mer än så orkar jag inte med idag..
 
Spottis skötte sig iallafall kanon med Madde som pilot idag! Hon blir ju alltid väldigt laddad när det är gruppträning som står på schemat och hon laddar upp extra mycket, men Madde löste det bra tycker jag och hela träningen gick allmänt bra! De hoppade ju inte överdrivet mycket då Spottis inte är helt 100 igång, men det räckte gott och väl! Och Eddie, min lilla bebishästs första hoppträning.. Jag säger bara en sak, världens coolaste häst! Massor med nya intryck osv och han sköter det så jäkla häftigt. Vi hoppade inte så mycket, endast några få språng men han skötte sig ändå ypperligt! Ska se imorgon om det blev något av filmerna, kommer inte åt dem nu då mamma har dem på sin mobil och hon har åkt och jobbar inatt.. Så vi får se om det blev något av det imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0