133 days left

Hej på er!
Uppdateringen ligger väldigt lågt som ni märker, har knappt ens orkat starta datorn och har inte varit inloggad på bloggen på 2-3 dagar.. Jag känner både lättnad och ångest, haha! Det är skönt eftersom att jag har mått lite sisådär under dessa dagarna och lagt tiden på att göra annat, men sen samtigt känns det jobbigt, dels för att jag inte kan komma på något bra att uppdatera om och dels för att det gapar tomt här.
 
Hästarna har gått som vanligt under mina frånvarande dagar och idag ska vi alla ha en vilodag, hästarna slipper arbeta och jag får en dag till att bara ta det lugnt. Ska bara upp och fixa hos dem och sen är allt klart! Ska bli skönt att bara vara idag, var på en föreläsning i skolan mellan 10-11 och fick sen sluta, fick även tjuvkika lite på våra studentmössor som anlände till skolan idag! Dock får vi inte dem fören nästa vecka.. Men oj så taggad man blir när man får se grejerna, nu är det bara 133 dagar kvar!!
 
- bjuder på en ganska osmickrande bild... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0