Visste du att..

  • Jag älskar att ha det städat och fint på mitt rum/i stallet osv. MEN det är nästan alltid stökigt pga att jag är en lat jävel och aldrig orkar städa....

  • Jag är totalt beroende av tv-serien The Vampire Diaries, såg en hel säsong på 22 avsnitt på 1,5 dag när jag låg hemma sjuk... Hej ryggvärk i en vecka efter!

  • Jag har en fruktansvärd fobi för fötter! Det är bland det äckligaste som finns.. USCH

  • Eddie är krubbitare.... Så fort han får chansen att göra det inne i boxen så tar han den och han låter som en människa som är påväg att kräka när han gör det..

  • Jag har en lyckotia i ena fickan i min tävlingskavaj. Hittade den på marken utanför framhoppningen på en tävling i Perstorp och tog upp den, därefter gick vi in på banan och vann vår första LA!
Power-ponny!

Kommentarer
Postat av: Tindra Brennicke- Ponieriders.blogg.se

Den första punkten är så jag ;) haha

Svar: hahah! tror det är ganska många som känner igen sig där ;)
Malou Kastman

2013-02-19 @ 17:29:41
URL: http://ponieriders.blogg.se
Postat av: Sanna

Det är verkligen jättekul att kolla in på din blogg varje dag när du har lagt in ett nytt inlägg, men det är ännu roligare att kika in när du har gjort flera inlägg! Keep it going! Bästa bloggerskan med finaste hästarna!

Svar: Meeen, du är ju för söt!! Tack så jättemycket! Blir verkligen glad av att få såna här kommentarer! :D
Malou Kastman

2013-02-19 @ 22:17:59
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Nänäää inte alls! ;)

2013-02-19 @ 23:08:49
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0