underbart vårväder!

Idag har solen stått högt hela dagen och det har verkligen varit underbart ridväder, så synd bara att man inte kan utnyttja det.. Jag har nästan ännu ondare idag än vad jag hade igår och nu känner jag ännu mer hur mörbultad man blir efter en sån flygtur, har ruggigt ont i axeln fortfarande och idag är även ryggen betydligt värre än den var igår.
 
Båda stallen är fixade, mamma var supersnäll och fixade allting och jag var med och höll henne sällskap! Vi ska dock strax upp till åpk en runda igen då Josse ska rida Eddie en sväng i ridhuset så han får röra på sig. Sen ska jag hem och kladda in i princip hela kroppen med voltaren och ta det lugnt resten av kvällen!
 
Josse & Glory två dagar efter han blev min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0