två tummar upp!

För det som förhoppningsvis kommer att bli Hästnet's ersättare, Horsetrade!
Otroligt snygg och välgjord hemsida som är betydligt lättare att hantera när man tex. ska söka på vad för slags häst man är ute efter då man kan klicka i flera alternativ såsom typ av häst man är ute efter (a,b,c,d,häst etc.), på inriktning kan man ex. klicka i både hoppning och dressyr så man får upp båda två i samma sökresultat istället för att, som på hästnet, bläddra igenom först hoppsidan, sen dressyrsidan osv. Man kan även välja kön, prisklass och ålder på hästarna man är ute efter, SUPERSMART!
 
La upp Spottis på annons där igårkväll och det ser (enligt mitt tycke) mycket trevligare ut än på hästnet! Gillar utformningen av annonsen bättre på denna sidan, mycket mer stilrent och blir inte så kluddigt. La dock upp en på Hästnet också då horsetrade inte slagit igenom ännu då det är så nytt, majoriteten hänger ju faktiskt fortfarande på hästnet! Men jag hoppas det blir ändring på det.
 
HÄR har ni Horsetrade annonsen.
HÄR har ni Hästnet annonsen.
 
Vilken sida föredrar ni?
 



Kommentarer
Postat av: Anna Helgesson

Åh gud va snyggt och välarbetad sida! & håller med dig, sjukt bra med fler val möjligheter när man kollar häst! Shit har nt vetat om denna sidan förens nu!

Svar: Eller hur! Ja det är det verkligen :) Nej men den är ganska ny tror jag, den öppnade nog bara för några dagar sen om jag inte har helt fel för mig!
Malou Kastman

2013-02-17 @ 18:35:23
URL: http://www.annahelgesson.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0