tidsinställt inlägg

Just för tillfället sitter jag på hästryggen och skrittar fram mr. storhäst inför dagens dressyrträning! börjar som vanligt skolan vid halv 2 och ska hinna rida S och fixa båda stallen innan dess. I eftermiddag är det åter igen dags att hålla lektioner för mina 5 söta små elever och vi hoppas på betydligt bättre väder än i måndags då de små stackarna höll på att frysa fingrarna av sig och jag stod i mitten och gjorde tappra försök till att höras över den starka blåsten.. Håll tummarna!
 
Gårdagens sysselsättning för Eddie var förresten lite annorlunda än det vanliga. Han fick löshoppa en stund i lilla ridhuset vilket verkade vara ganska uppskattat! I början for han runt som en tok i full galopp och busade men lugnade sig efter en stund och koncenterade sig mer på hoppningen än att bara fjolla omkring.. Han klippte lätt 120 utan att blinka, det såg inte ens ut som han tog i, haha! men högre än så gick vi inte då underlaget i lilla ridhuset inte är något att hänga i julgranen...
 
- printscreen från filmen, hoppa kan han min lilla häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0