pigg och vaken! eller?

Jag är inte helt säker, vid denna tiden är det planerat att jag redan ska vara i stället och släppa ut alla hästarna. Meeeeeen med tanke på att detta är ett tidsinställt inlägg så kan man ju aldrig veta for sure om jag verkligen är det eller om det har kommit något annat i vägen! Dagens planer är iallafall morgonjour i båda stallen, 12 hästar sammanlagt som ska ut i sina hagar, därefter ska jag åka in till Åstorp och kika på när Josse tävlar Boll en klass lite efter 09:00, sen har jag inte riktigt bestämt mig för om jag ska stanna kvar i Åstorp och glo storhästtävlingarna eller om jag ska ta mig hem och istället glo på ponnytävlingarna på hemmaklubben, hmmm.... Tufft val, vi får helt enkelt se hur jag gör under dagens gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0