jag gör min grej och ni gör er, eller?!

Nu har min blogglust äntligen börjat krypa sig tillbaka och statistiken stiger ständigt i takt med uppdateringen! Det känns bra att vara tillbaka och åter igen leverera ett par inlägg om dagen utan att behöva sitta och stirra på tangentbordet i en hel evighet eller känna ångest för att inte ha uppdaterat på halva dagen. Dock är det något som fattas.. Även om statistiken verkligen är grym just nu så är det inte det jag strävar efter, jag bloggar inte för antalet unika besökare på statistikräknaren, jag bloggar för responsen. Och just nu, om jag ska vara helt ärlig, så är ni faktiskt rent urusla på att kommentera...
 
Det känns såklart väldigt tråkigt när jag nu har kommit igång ordentligt med skrivandet igen, då vill jag ju såklart veta vad ni tycker och ha feedback på mina inlägg. För vad är vitsen med att blogga om ändå ingen uppskattar det?
 
Skärpning! jag gör min grej och ni gör er, deal?
 
- Söt bild på en glad madde och två mindre roade ponnyer efter tävling i Helsingborg 2012!

Kommentarer
Postat av: lisa

Hahahhahah, SANT! Han var rätt hyper idag.. som vanligt! x)

2013-02-11 @ 12:34:22
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0