~ home sweet home ~

Äntligen är jag hemma efter en lång, kall dag på tävling!
Platsen idag blev åpk då mamma behövde ha hjälp lite då och då i grillen, så imellanåt stog jag där och hjälpte till och imellanåt satt jag uppe på läktaren och tittade på ponnytävlingarna. Gud vad deprimerad man blir av att sitta och titta på och veta att man inte längre får vara med där och fightas om placeringarna.. buhu :(
 
Såg för övrigt världens sötaste lilla b-ponnyekipage! ponnyn kan inte ha varit många cm över gränsen från a till b och ryttaren var pytteliten och hela kombinationen var bara urgullig, haha! Dessutom var ponnyn ett litet energiknippe och sprang på som en liten tok!
 




- Det är svårt att fånga på bild hur liten den verkligen var.. men om ni jämför med hindret som ändå ser relativt högt ut när den hoppar, jag kan tala om att detta är LC...

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Verkligen, älskar one million. Dom kunde gjort tjejernas lite bättre i min smak, men ändå helt okej :D

Fasst samtidigt kan man inte lukta på alla killar som har parfymen när man är kille.. om man inte är gay ;) haha.. lät ju, normalt.. men du fattar :D

Svar: Ja det är nog den godaste parfymen jag någonsin har luktat på! haha nej det är ju sant, det hade varit lite konstigt.. ;) jadå jag fattar :D
Malou Kastman

2013-02-16 @ 23:58:26
URL: http://carolinebagfeldt.se/
Postat av: EmelieSV

Haha jag var ju där och tävlade igår :D Dock gick det inget vidare ;)

Svar: Oh jasså! :) då såg jag kanske dig fast jag inte vet om det, haha! det var ju inte så bra.. :(
Malou Kastman

2013-02-17 @ 08:48:55
URL: http://Emmeliesv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0