hejhejhej!

Godkväll på er mina fina läsare ♥
Jag har överlevt ännu en dag i denna fruktansvärda svenska vintern, med nöd och näppe..
Trodde att mina fötter gått förlorade efter att ha stått ute och hållt träningar och därefter varit i andra stallet och kört in en ny hösilagebal osv. Jag kan säga att det var tur att jag kom in i värmen för en stund sen för annars hade jag nog avlidit...
 
Imorgon ska Glory få gå ett pass i ridhuset och jag ska faktiskt testa rida igenom ett dressyrprogram, för tro det eller ej så funderar jag på att vara med på pay and ride i dressyr på klubben den 23 februari! Mest som en kul grej och för det är bra miljöträning för min lilla bebishäst. Ska även ta lite uppställningsbilder på honom imorgon för att ha något att jämföra med om någon månad, han är så tunn nu och behöver gå upp mycket i vikt och detta nya hösilaget är det mycket mer krut i så förhoppningsvis ska han gå upp i vikt inom en snar framtid!
 
Finaste ponnyerna i världen! Spirit & Silas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0