gissningslek

Slutade skolan vid fyra och stack därefter direkt upp och fixade stallen, därav att det inte blivit någon uppdatering förens nu då jag precis kom innanför dörren! S fick vila idag och Eddie fick gå ett lätt pass i lilla ridhuset, testade rida honom på hack idag och till en början så förstod han inte alls vitsen med det och sprang med huvudet i vädret och förstod inte vad jag menade när jag skulle svänga. Men efter ett tag så fattade han vinken och gick i en lång och låg form och svängde utan konstigheter!
 
Grejerna som inhandlades på HEP idag får ni hålla er med att se till imorgon, men sålänge kan ni faktiskt få en liten sneakpeak! Vad tror ni jag har handlat? (;
 







Kommentarer
Postat av: Liza

Animo byxor. Kl strumpor, kl tröja, pikeur strumpor kanske? :)

Svar: full pott! :) hehe
Malou Kastman

2013-02-09 @ 08:33:51
URL: http://hoppsadeln.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0