dagens och gårdagens ridpass!

Bloggen riktigt lyser av min frånvaro just nu känner jag, ber hemskt mycket om ursäkt..
Gårdagens premiärpass sedan avtrillningen på den store bruna gick förvånansvärt bra! Han skötte sig helt kanon och hittade inte på några större hyss.Guldstjärna till bebishästen! Idag fick han nya skor på förmiddagen, vilket även det gick superbra om man jämför med senast han skoddes vilket var katastrof.. haha! Sen fick han en vilodag idag då tiden inte fanns till.
 
Spottis då? Jo hon fick komma till ridhuset och hoppa lite idag! Vi hade visning på henne och hon skötte sig superbra både med mig och kunden, guldponnyn! Nu ska jag ladda ner de avsnitten av Grey's som jag har missat och sen mysa ner mig i sängen och kolla på dem, vi hörs imorgon!
 
Vill ha sommar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0