BIG wanties

För tillfället så är det tre stora (och tyvärr ruggigt dyra..) saker som står högst upp på min vill ha-lista. Det som prioriteras först är dock västen så jag inte slår halvt ihjäl mig när jag ska rida på min galning... Sålde ju min Racesafe i slutet av förra året och lånade en kompis väst de sista ponnytävlingarna.
 
  • Tipperary Eventer säkerhetsväst.
    Kostar runt 3 000:- i Sverige, ska dock troligtvis beställa från USA där det blir betydligt mycket billigare.
  • B Vertigo Hendersen läderchaps.
    Lizette hade dessa på sig igår och fy satan vad snygga de var!! Blev helt kär, åh..
    Även de beställda från USA, kostar 4 000-5 000 svenska kronor men fick en sida där de "endast" kostar 2 400:-, VILL HA!!
 
  • Dyón Anatomic träns.
    Snyggaste tränset på marknaden just nu enligt mitt tycke, helt klart! En vacker dag ska min häst ha ett sånt här träns, MUMS! 2 450:- får man ge för detta här i sverige.

Kommentarer
Postat av: lisa

MEN AHHHH, TACK DETSAMMA!

BTW, GE MIG SIDAN MED LÄDERCHAPSEN! VILL MED HAAA!

2013-02-27 @ 10:39:04
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0