train, eat, sleep, repeat

Godkväll på er! Hur mår ni? Jag har tagit mig igenom kvällens träning och lever fortfarande, shit vilken bedrift.. Astrid var pigg idag! men samtidigt lite halvslö, det var lite av och på. & i kombination med min efterblivenhet pga att jag fortfarande inte mår helt 100 så blev det lite "hej-kom-och-hjälp-mig" imellanåt på träningen idag. Men några bra språng fick vi allt till!
 
Får hoppas att vi båda två är lite mer taggade på pay and jumpen på torsdag! Och ja det blir ganska mycket hoppning nu, tävling i lördags, träning idag och p&j på torsdag, men det är bara för att vi vill upp och känna lite på 110 innan tävlingen den 12:e. Och pay and jumpen är på samma anläggning som tävlingen med samma hinder osv så vi tyckte att det passade bra att åka dit, hon får ta det lite lugnare med hoppningen sen fram till tävlingen och efter!
 
Här kommer några prints från idag, kör på att slänga upp bilder istället för annars blir det så mycket film på en gång! Först från tävlingen i lördags och antagligen kommer film från pay and jumpen på torsdag också. :)
 

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

Det ser ju iallafall superfint ut på bilderna :D jag vill se film också hehe!

Svar: Tack! :) aaeh vi får se ;)
Malou Kastman

2013-12-04 @ 07:39:52
URL: http://josefinefriberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller med! Film!

2013-12-04 @ 09:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0