totalt värdelös

Jag orkar inte med mig själv ibland, jag har verkligen huuuur mycket som helst att göra, och vad gör jag? Jo jag blir totalt passiv och ligger bara i sängen och bläddrar på mobilen.. Har iallafall fått in en maskin tvätt som är i full gång nu, det är typ det som jag har åstadkommit.
 
Igår gick jag in och spontanbeställde en bussresa upp till Oslo som avgår imorgon, så det blir att jag stannar i Norge över nyår och några dagar till! Har inte bokat någon hemresa än så får se lite när det blir, mamma har iallafall hand om Eddie medans jag är borta! Ska försöka skriva lite tidsinställda inlägg som ploppar upp när jag är borta men blir nog något "live-inlägg" också då jag har fri surf i hela norden på mitt abonnemang, ganska skönt faktiskt!
 
Nu ska jag ta tag i mitt liv och börja packa och lite så, vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV det finns i lager nu.

2013-12-28 @ 23:28:38
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0