svar på kommentar

 
Hej Sofia!
Astrid får jag inte betalt för att rida, det är en win-win situation då jag behöver hålla igång min hoppning då min egen häst inte får hoppa än efter skadan, och jag tycker det är roligt att ha en häst till att träna och tävla och Astrid behövde en pilot för annars rids hon bara dressyr hemma eller är stand in när någon av de andra hästarna inte kan träna. Dessutom så får jag träna för superduktiga tränare och det tjänar ju jag mycket på då jag utvecklar min egen ridning!
 
Théa har vi väl inte riktigt kommit fram till något än tror jag men de 4 islänningarna som jag ska rida in nu till början av nästa år får jag betalt för :) samma lektionerna ger också lite inkomst. Men jag kan inte säga att det räcker för att försörja mig nej, inte i dagsläget. Jag är ute och letar efter ett vanligt jobb att ha också, för med de pengarna jag får in via detta hade jag aldrig klarat mig om jag inte bodde hemma!
 
Hästjobb är ett riktigt slitjobb och det är inte jättehöga löner vi snackar om, men jag hoppas att du ska hitta något som du trivs med och som gör att du ändå kan försörja dig :) Tack så mycket och lycka till i framtiden!

Kommentarer
Postat av: lisa

Ohmy.. you gotta be kidding me!

Jag läste dock att det var över 1000 anmälda per år.. så du kan ju bara tänka dig vad dom tjänar på att ha dom där priserna.. det var ju löjligt dyrt! Ingen vanlig svensson har ju råd med det där! Tänk om man råkar vägra ut sig på första hindret i varje klass också..

2013-12-03 @ 21:52:02
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack för svaret! :)

2013-12-04 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0