men alltså ååh.. hahah

 
NO SHIT! Det är väl klart att jag har hört om antibiotikaresistens, jag föddes inte igår.
Och om dendär salvan nog är det värsta jag kunnat använda så tror jag inte att det hade blivit så stor förbättring eller? Vad skulle jag göra liksom, inte använda någon salva med antibiotika i och låta bakterierna infektera såret och riskera ännu värre skador? tror inte det va..
 
Jag överdoserar självklart inte och nu när såret börjar se så fint ut så kommer jag byta salva just för att han inte ska bli resistent. Men jag tror nog att jag litar mer på vad min veterinär ordinerar än på en anonym "expert" kommentar.
 
Ursäkta att jag blir otrevlig men jag blir så jävla irriterad på korkade anonyma kommentarer från folk som tror att de vet precis allting. Nu syftar jag inte bara på just detta, utan överlag! Möjligheten att kommentera anonymt borde avskaffas från bloggvärlden, punkt. Kan man inte stå för det man knappar ner kan man lika bra gå och daska sigsjälv i huvudet med en torsk. Skit i att skriva överhuvudtaget då!
 
/bitter tjej som varit på dåligt humör hela dagen, = dåligt valt tillfälle att kommentera något sånt här.
Jag har koll på vad jag gör, OKEJ?!

Kommentarer
Postat av: lisa

HAHAHAHAHAHAHAH, torsken ♥

Svar: xD!!
Malou Kastman

2013-12-11 @ 01:26:07
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: olliochmessi

hahah ahh varför kommentera så otrevligt för? blir så irriterad på sånt där :P man kan ju iaf skriva namn eller nåt, om man måste slänga ut sig saker så formulera sig lite bättre! Det är många "experter" där ute ;) Förstår att du blir irriterad det blev till o med jag hahah

Svar: Men eller hur, så onödigt -.- har man något att säga så kan man väl iallafall våga stå för sin åsikt!
Malou Kastman

2013-12-11 @ 09:48:30
URL: http://messiandi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0