hola amigos!

Jaaaag har i princip legat stendeckad i feber hela helgen, förutom i lördags då jag lyckades ta mig igenom både tävlingsdagen och julbord i ljungbyhed på kvällen! Dock hoppade jag tidigt i säng och har legat framför film efter film hemma hos Phillip resten av dagarna faram tills idag.
 
Åkte hem och red Eddie lite i ridhuset en stund, några tävlingshinder och all tävlingsdekoration var kvar och Eddie skulle utforska varenda millimeter av allting.. Han "råkade" tillochmed äta upp snögubbens morotsnäsa (oups.. HAHA), får fixa fram en ny nu i veckan, han kan ju inte vara näslös på kommande helgs ponnytävlingar xD Skrittade mest omkring och tog några travsteg för att checka av att allt kändes okej, han har ju vilat i en vecka nu pga såret men han kändes fräsh!
 
Hade sen lektioner för småtjejerna, de ska ju ha dressyrtävling om drygt två veckor så de tränar program för fullt :) Nu ska jag käka varma mackor, dricka te och lägga mig och dra igång en film. Hallelujah för det glamorösa livet när man är sjuk!
 
- Eddie precis innan han norpade åt sig snöis näsa ;) hahaha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0