→ här ska vara en rubrik ←

Stormen viner utanför fönstret, min bror spelar hög musik och sjunger on top of his voice, hunden ligger och sover vid fötterna och jag, jag är hungrig. Hästarna var måttligt o-roade över att ha tvingats stå inne hela dagen och stalltaket som lagades efter förra stormen har blåst sönder igen, värre denna gången.. Tack för den liksom!
 
Eddie har myror i brallan och hans minimule pillar på allt som finns inom räckhåll, främst människors huvudbonader, håll i hatten för den ryker direkt! även kedjorna när han står uppbunden i gången är hysteriskt roliga att pilla med, och visst ja, han pillar på (läs sliter och drar i..) bogspännena på täcket så jag bara väntar på att en dag komma upp till en naken häst som har öppnat och krupit ur sitt täcke.. gud vad han blir uttråkad av att stå inne! Imorgon börjar ponnytävlingarna så ridhusen är stängda för allmänheten = jag kan inte rasta min häst.. Så pillbehovet lär bestå, men han ska iallafall få komma ut någon timme imorgon. Vädret ska vara bra, vi har utsläppet i stallet, det är ponnytävlingar = vi behöver inte sitta och stirra in i en vägg utan kan vara på anläggningen och titta på tävlingarna/hålla koll på honom så han inte hittar på hyss!
 
Win/win, nu ska jag titta lite halvhjärtat på idolfinalen och trycka i mig så mycket mat så jag inte orkar röra mig på minst en timme, vi hörs! 
(extrem-exempel ↑)
 
KG tjatade på mig förra träningen om att jag svankar för mycket när jag rider vilket leder till ostadiga underskänklar, inget jag någonsin lagt märke till innan men när man väl tänkte på det och rättade till felet så märkte jag stor skillnad i min ridning! Mannen vet vad han snackar om, jag menar det är aldrig någon som har påpekat det hos mig tidigare?! men nu när man är medveten om det så ser jag det på bilder osv. Kan inte säga annat än att han är GRYM! #KGforpresident

Kommentarer
Postat av: lisa

Haha, tur att det lugnat ner sig till att det är dags för mig att delta då! :P

Gud vad roligt! Blev supersugen jag själv! :D

2013-12-06 @ 23:23:34
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Kerstin Falk

And uppe här gråter vi för att KG slutade komma till oss, för långt och åka snyft, snyft... Även om min nya tränare är bra så gillade jag och Primme KG.

Svar: Åh fy vad tråkigt :( han är så grym! Ja det blir lätt att man fastnar för någon speciell och sen jämför man alla med dem.. :)
Malou Kastman

2013-12-16 @ 14:20:38
URL: http://ksf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0