EKOOOOOO

Jesus christ, här var det tomt.
Skyller på att Phillip har varit här hela helgen så bloggen har inte varit förstaprioritering, han åker hem till Norge för jullov nu om någon dag så får passa på att vara med honom så mycket som möjligt. Läget då? Jo det mesta rullar på som vanligt, hästarna rids och stall fixas, finns inte så mycket roligt att skriva om.. Vi hörs när jag kommer på något vettigt att uppdatera om, för det här det duger fan inte...
 
Ni tror inte att hästskrället har börjat slicka på sin mini horseLYX? När Phillip höll fram den slickar han för glatta livet men när jag erbjuder den så fnyser han och blänger på mig precis som "slicka på den själv om du nu tycker den ser så jävla god ut...", ibland förstår jag mig inte på dessa djur hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0