26/12 2013

Godmorgon godmiddag!
Jag tog mig en lite extra lång sovmorgon idag, det är välbehövligt efter en natt ute kan jag säga! Igår var vi på Harrys i Helsingborg och ibland ville man bara ta en yxa och hugga sig fram så mycket folk var det ute, väl uppe på dansgolvet så hade man ungefär 0,0000001 m att röra sig på och konstant armbågar i ryggen.. men trots det så hade vi väldigt roligt! Idag är jag pigg och utvilad efter dessa timmarnas sömn och förutom lite ont i fötterna så mår jag prima!
 
Ska alldeles strax hoppa i ridkläderna och sticka upp till stallet och fixa hos Eddie, tror jag tar ut och skrittar honom lite i ridhuset också en stund så han får börja röra på sig nu igen, han har ju trots allt inte haft feber på några dagar nu. Därefter åker jag till Ljungbyhed för att hoppa igenom Astrid lite inför pay and jumpen vi ska vara med på imorgon, det blir sista rycket nu innan årets slut! en 100 och 110 går vi in och hoppar :)
 
Astrid från 110-debuten i Åstorp!

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till imorgon!

Svar: tack så mycket!
Malou Kastman

2013-12-26 @ 19:33:21
URL: http://gartunarider.blogg.se
Postat av: lisa

We're like twins! :D Det skulle jag med varit, hih ^^

2013-12-27 @ 00:29:41
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0