wanties

Kom under gårdagen över ännu en sak som jag mer än gärna skulle vilja ha i min hästgarderob, ovanligt att jag hittar grejer som jag vill ha va?!. Sedan min kära katt (som ni kan beskåda i inlägget under detta) tuggade (!!, wtf liksom?!) på mitt swarovskipannband så fattas det 4 stenar och kan därmed klassas som sönder och tråkigt, även fast man knappt ser skavankerna. Men jag har iallafall hittat ett nytt pannband som Eddie berättade för mig att han ville ha (hehe), det kommer från Kyro Riding Gear och kostar 399:-, bra pris för ett supersnyggt pannband! De har även många fler olika modeller på pannband och andra roliga saker så klicka in och kolla :)
 
Spottis hade också ett pannband från Kyro! Dock en annan modell, minns ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0