visste du att..

  • Jag älskar att ha det städat och fint på mitt rum! Dock händer det ungefär bara till födelsedag och julafton, alla andra 363 dagar på året kan det jämföras med ett slagfält från andra världskriget...

  • Punkten över gäller inte bara mitt rum, utan överallt där jag förvarar saker som är i min ägo (förutom i Eddies box, där är det alltid rent och fint!)

  • Eddie är jätterädd för folk som spottar. whaaat liksom?! haha

  • Jag har grov ryktstensfobi. Använder någon en ryktsten i min närhet så tar det inte många sekunder innan jag är utom hörhåll! Det kan liknas med att dra naglarna över svarta tavlan, uuöööäääää!! Jag avstår även helst från att vidröra den, mamma får inte ha stenen i min ryktlåda då risken att jag kan peta på den finns.

  • Det är 7 månader sedan jag senast klev in på tävlingsbanan, och jag kan tala om att jag håller på att spricka av längtan, tävla är så kul!!

  • På min externa hårddisk råder det kaos! Den måste rensas och sorteras, och det är snart. Det är bilder och mappar exakt överallt och ingenstans!

  • Fötter är det äckligaste som finns i hela världen, punkt.

  • Jag snart ska testa träna terränghoppning med Eddie, det ska bli så roligt att prova!

  • Jag är fruktansvärt mobilberoende. Har jag inte den i handen/fickan/väskan, då har jag lite smått panik och känner mig helt naken.. Det är inte så att jag konstant sitter och surfar på facebook eller instagram, jag vill bara veta att den är där.

  • Jag svarar nästan alltid på kommentarer direkt här på min blogg, precis under den lämnade kommentaren. Har dock personen som lämnade kommentaren en blogg så går jag alltid in och kikar på den för att få en bild av vem personen bakom orden är!
Bjuder på en totalt meningslös bild på min katt, mjau.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Känner igen mig i punkt 1 & 4, exakt så!

Svar: hahaha gött!
Malou Kastman

2013-08-05 @ 20:21:15
URL: http://thirtyeight.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0