ledsen häst & tjej..

Stackars lilla Eddie har imorse varit hos tandis och dragit ut en vargtand.. Samma tand som egentligen skulle dragits ut för drygt 2 veckor sedan men då var han ju så sårig i munnen så tandis ville inte in och pilla när det var så inflammerat. Hans tunga ser för övrigt fin ut, han har några mindre sår kvar ganska långt in på tungan så han ska fortsätta få medicinen tills flaskan är slut. Tänkte filma lite ikväll när vi ger honom den, lättare häst att ge medicin genom munnen finns nog inte!
 
Imorgon åker vi in till Ugglarpskliniken och kollar upp varför han inte är helt ren när han rör sig, vi böjde honom i kotan idag när tandis (som förövrigt även är veterinär, så no worries!)  var här och han visade tydligare orenhet efter det så teorin om att han markerar pga en hovböld har försvagats grovt och jag befarar att det är något lurt med kotan.. Aja, vi får helt enkelt se imorgon.
 
För övrigt så har jag haft sönder min dator.. bra jobbat Kastman! Kan därför inte garantera att uppdateringen kommer bli markant bättre som jag lovade.. Får försöka att obemärkt låna min brors dator när han är i skolan, hade han fått reda på det hade han gått bananas! syskonkärlek ♥ haha
 
Fina killen, bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0