I'm in charge!

Buh, precis innan jag red ut en långrunda med Budda och en mysig barbackatur på Snaedis fick jag krama om och vinka av mina föräldrar som idag sätter sig på ett flygplan och åker till min moster och hennes familj (där jag och min bror var nu i juli) i Spanien. Pappa fick resan i födelsedagspresent av mormor och morfar då han fyller 50 år imorgon!
 
Det är självklart jätteroligt för dem att åka men det betyder ju att jag är den som måste hålla ställningarna här hemma med tvättning, städning, matlagning osv. vilket känns lite sådär pirrigt då de aldrig rest iväg och lämnat mig och min bror själva så många dagar innan! märks det att jag är 19 år eller?! haha.. Nej men det ska ändå bli ganska spännande att behöva sköta allt själv, blir en liten försmak av livet när man sen flyttar hemifrån! Måste dock erkänna att jag är fruktansvärt avundsjuk på dem, jag vill också till värmen!! men två utlandsresor på en sommar får räcka för min del (tyvärr hehe).
 
Söt liten d-ponny jag fick rida när jag var med min kusin i stallet i Spanien!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0