Hej min tråkiga lilla blogg

Tro det eller ej, men ja, jag lever fortfarande.
Bloggen har bara hamnat i en rejäl svacka just nu och jag har tappat suget lite, har varit iväg och träffat vänner osv de senaste dagarna som även det har gjort att tiden inte riktigt har räckt till. Eddie känns inte helt fräsch heller för tillfället, tror att han antingen har vrickat sig lite i hagen när han och resten av hästarna lekte hela havet stormar i sina hagar och for runt som tokar häromdagen eller så har han trampat på en vass sten eller något, han är väldigt plattfotad och känslig i sina fötter.. Han känns inte helt ren när han rör sig men han är varken svullen, varm eller pulsig någonstans i något ben, hovis ska komma upp och kolla fötterna på honom antingen idag eller imorgon så får vi se om där är något!
 
min tokstolle ♥ alltid ska det vara något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0