God morgon/förmiddag/middag/eftermiddag/kväll?!

Godmorgon höll jag på att säga men det är ju lite fel, godmiddag/eftermiddag är väl mer passande skulle jag tro! Fast skitsamma egentligen för vem bryyyyr sig.. Förmiddagen har jag spenderat i bikini på en madrass ute i trädgården och torkat svett från ansiket var och varannan minut, shit alltså, idag är det VARMT!
 
Ridningen får vänta tills senare ikväll så att varken jag eller hästen dör av värmeslag, för det vore ju ganska tråkigt. Istället ska jag nu (om jag kommer loss från skinnsoffan som jag klibbat fast i...)  ta tag och städa undan lite på mitt rum och lite andra nödvändiga saker, sen får vi se vad som händer lite senare!
Lite spanienfeeling på vädret idag! - stranden, & - mojiton.. (tyvärr hehe)

Kommentarer
Postat av: sara - Dressyr på elitnivå och inridning av hopp ponny

vilken härlig bild!

Svar: viss är den! sommar när den är som bäst :D
Malou Kastman

2013-08-04 @ 13:57:40
URL: http://saragranberg.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0