back to school..

Ja inte för min del då, det känns så fruktansvärt jäkla skönt att inte behöva sätta mig på bussen som tar en till skolan som de flesta andra har gjort idag, aldrig någonsin igen! Det har jag firat med, ja, inget speciellt faktiskt..
 
Dagen har rullat på som vanligt, fixade i stallet i förmiddags och har därefter fixat lite här hemma, några kompisar kommer över ikväll så det var lite småplock att göra. Dagens höjdpunkt var att det endast tog ca 5 min att städa mitt rum, första gången i världshistorien det händer typ! Är så sinnessjukt uttråkad om dagarna nu när jag inte rider så det finns inte, börjar snart klättra på väggarna.. Detta inlägget var totalt meningslöst, precis som alla de andra på senaste tiden känner jag, jäkla skit.. Måste få tillbaka motivationen att skriva bra inlägg igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0