visste du att..

  • Jag har fobi för ryktstenar? Får fullkomlig panik när jag hör ljudet av dem! varesig det är när det ryktas med den eller man lägger den någonstans. Hatar det rispande ljudet, får rysningar i hela kroppen! Skulle heller aldrig få för mig att använda en och vill helst inte röra den heller, usch..

  • Jag har jobbiga tvångstankar såsom att jag alltid måste ta det som är bakom? Är vi iväg och handlar så plockar jag aldrig från främsta raden eller översta lagret, tar alltid det som är under/bakom!

  • När det gäller hästarna så vill jag göra allting själv? Inte mocka och allt annat sånt men när det gäller att sätta på benskydd, sadla/tränsa osv. Jag vill tillochmed fläta svansen själv om det ska göras! Vill veta att allting sitter rätt och blir gjort på rätt sätt! får panik om tex. någon annan har satt på benskydden att de har satt dem för hårt eller om någon annan sadlar att de har lagt sadeln i fel läge eller inte lagt schabraket ordentligt under eller liknande.. haha!

Uuuäääääää...

Kommentarer
Postat av: lisa

Tur att de var så kloka att göra det gratis endå! Hahaha, sant! ^^

Ja, gör så :D

2013-04-05 @ 13:36:38
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0