Sputnik

Förlåt för allt tjat om lilla fröken prinsessa, men kan inte låta bli att bli så underbart lycklig när jag ser henne och när jag ser hur bra hon har det och att hon trivs! Så ni får stå ut med lite Spottis updates imellanåt, trots att hon inte är min längre ;)
 
Hon släpptes ihop med deras andra ponny i hagen häromdagen och de verkade finna varandra väldigt snabbt, skönt att hon trivs så bra med de flesta hästar och inte är en bråkstake. Idag hade de tillochmed stått och kliat på varandra och sånt mysigt <3 Matilda hade även hoppat henne för första gången sen provridningen idag och det hade gått bra! Spottis var nog väldigt glad över att få hoppa igen ;) hon ser taggad ut på bilderna iallafall!
 
Här kommer ett gäng bilder som jag snodde från Matildas facebook!


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Vad skönt att hon trivs, måste göra det hela mycket lättare för dig! :)

Svar: Ja det är verkligen jätteskönt! Ja men precis, det är mycket lättare att "släppa taget" när man ser att de har det så bra :)
Malou Kastman

2013-04-21 @ 20:33:19
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: Julia

Härligt att hon trivs!

Svar: Ja det är jätteskönt!
Malou Kastman

2013-04-21 @ 20:54:37
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Vickan

Var är det hon står nu? I vilken stad? :)

Svar: hos Matilda Malmström! En bit utanför Jonstorp här i Skåne :)
Malou Kastman

2013-04-22 @ 21:24:14
Postat av: Camilla Danielsson

vi läser gärna o min gula tjej fast hon inte längre är din ;)

Svar: vad bra :D
Malou Kastman

2013-04-23 @ 18:29:15
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0