ridpass och storstädning

Dagens motion för Eddie blev som sagt lösgörande arbete ute i paddocken, jag hade dock inte räknat med att det skulle blåsa halv storm och nu har jag grus på alla möjliga ställen! mestadels i ögonen och munnen... Hästen var iallafall väldigt mjuk och fin i sidorna idag, släppte fint i båda varven trots att han var lite spänd pga blåsten i början!
 
Nu ska jag ta tag i mitt liv och röja ordentligt på mitt rum vilket är ytterst nödvändigt då jag har ett hav av kläder på mitt golv (sist jag kollade så var det iallafall ett golv under...) och där är även en himla massa annat skit överallt, suck... Aja, bara till att bita ihop och ta tag i saken!
 
Eddie första dagen i min ägo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0