Om ni fick välja

Vilken av mina hästar hade ni då helst velat ha, Spirit eller Glory?
 
En c-ponny redo att gå ut och tävla med direkt, en ponny som tycker att hoppa är det bästa som finns i hela världen, som är startad upp till MsvB och har vinster och placeringar upp till LA, som alltid är så sjukt positiv att rida men kräver mycket tålamod och förtroende
 
eller..
 
En storhäst på 5 år med massor av kapacitet, lite efter i utbildningen men lär sig jättesnabbt och har en sjukt positiv inställning, lätt som en fjäder i munnen och pigg och glad, att börja om från scratch, forma honom precis så som du vill ha honom, blod svett och tårar, följa resan och i slutändan kunna ta åt sig all cred och stolt kunna säga att "det är jag själv som utbildat honom!"
 
Motivera gärna vem du hade valt, det hade varit roligt att veta!
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jag hade valt spottis , hon är en ponny och ingen storhet och jag tycker att hon e SÅ fin och jag hade själv jätte jätte gärna ha henne själv sänkas väljer spottis:)!

Svar: kunde tänka mig det ;) hehe
Malou Kastman

2013-04-08 @ 22:00:26
Postat av: Spottis

mm

2013-04-09 @ 18:06:45
Postat av: Filippa

Jag hade nod valt spirit, men glory är också superfin och det är kul att utbilda själv men jag kan inte ens sadla en så stor häst så det får nog bli spirit isånnafall! :)
Men jättefina hästar!

Svar: Hehe naw :) ja det kan ju vara en fördel att nå upp och kunna sadla, haha ;) Tack så mycket!
Malou Kastman

2013-04-09 @ 20:12:34
URL: http://rari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0