Eddie, P&J

Här kommer filmen från gårdagens pay and jump! Det blev väldigt mycket i huvudet för min lilla bebis och vi var inte riktigt överens om när vi skulle hoppa av, men tyckte ändå han var väldigt duktig! Hoppade två rundor, första rundan var kaos för han var rädd för i princip allting... Så vi bestämde oss för att ta en runda till och då var han inte lika tittig utan flöt på bättre även om det blev lite konstiga språng på de flesta hinderna. Han var även livrädd för den röda grinden som står nere i hörnan och ville inte alls gå i närheten av den.. haha! söte
 
På filmen ser ni ett språng från framhoppningen och sen andra rundan, tyckte faktiskt att han skötte sig bra för att vara första gången! Och jag kan tala om att det var en väldigt trött häst som jag satt på idag.. ;) hehe
 
 

Kommentarer
Postat av: olli o messi

Vad duktiga ni är på första pj ändå! Klart det är mycket som snurrar runt i skallen men man måste ju börja nånstans ;) Kan tänka mig att han var trött!

Svar: Tack så mycket! Ja men precis :) det var han verkligen!
Malou Kastman

2013-04-27 @ 10:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0