det är tomrummet som är det värsta

Ändrade planer för herr häst idag, det fick bli ett longerpass istället för ridning idag då det var det ända som hanns med.. De hade börjat fixa inför tävlingen väldigt tidigt så fick himla bråttom när jag väl kom till stallet! men vad gör det, det gick lika bra att longera istället, han ska ju ändå ridas i helgen!
 
Var därefter i skolan mellan halv 1 och 4 och var hemma vid kl 5. Kände för att göra lite nytta med tiden som annars bara hade lett till soffhäng imed att stallet och det redan var färdigt, så jag drog på löparskorna och kopplade hunden och gav mig ut på en springrunda! Korkat nog valde jag den vanliga vägen, förbi alla hagarna och stallet här hemma. Usch vad det högg i hjärtat att springa förbi och inte se min fina prinsessa stå där i hagen med de andra hästarna... Jag vet iallafall var jag inte ska springa nästa gång..
 

Kommentarer
Postat av: Thea

Fin blogg med fina bilder!
Kolla gärna in på min blogg!
//Thea

2013-04-13 @ 20:31:37
URL: http://theas.webblogg.se
Postat av: Frida

Vill först bara säga att jag gillar din blogg otroligt mycket, är nog en av dem som varit med sen denna startade och på din/dina förra också! Men Undrar bara om du ska byta design nu efter att spirit är såld och nu har du ju superduper fina bilder på glory också? :)

Svar: Tack så mycket! :) roligt att du varit med från start! Ja det ska jag, det är designbyte på gång :)
Malou Kastman

2013-04-14 @ 08:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0