att skiljas från sin allra bästa vän.

27 maj 2006 - 11 april 2013
En 7 års lång resa har nått sitt slut.
 
Mitt fina älskade lilla hjärta, jag vet inte vad jag ska säga..
Jag har inte riktigt smält allt än, har inte kopplat att jag inte kommer behöva åka upp
till stallet och mocka och fixa och rida min fina lilla gula ponny imorgon, eller någonsin igen.
Det gör ont inom mig och egentligen vill jag bara lägga mig ner och gråta, jag är totalt förstörd
men samtidigt känns det så bra att hon äntligen har kommit till en ny liten ryttare som kommer
ha lika roligt som jag har haft med henne, hon har verkligen fått ett toppenhem!
 
Hon som har köpt henne heter Matilda Malmström, supergullig liten tjej som
inte bor allt för långt härifrån! Otroligt skönt att hon inte flyttat flera hundra mil härifrån
då jag kommer åka ut och hälsa på henne lite då och då och även följa med ut på tävlingar
osv nu i början och ge tips och sånt! Känns så skönt att jag kommer få träffa henne igen,
tror inte att jag skulle klara av att sälja henne upp till typ Stockholm eller något..
 
Det gör ont i hjärtat att inte kunna kalla henne min längre,
men jag vet att hon får det superbra hos Matilda!
 
Två bilder från nya placet, en från hagen och en från boxen!
Hon ser ut att trivas, fina hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Fina Spirit <3

Svar: <3
Malou Kastman

2013-04-12 @ 20:48:03
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: olli o messi

Såg din kommentar om anonyma läsare i tidigare inlägg så nu får du ett namn ;)Kan verkligen tänka mig hur det känns efter så lång tid med Spirit! Måste vara väldigt tufft men hon verkar ju få det super bra och du har ju en otroligt fin häst som behöver din tid nu :)Började iaf läsa din blogg efter ha letat efter släktingar till min "lilla" gula pojke och jag är egentligen inte någon bloggläsare men kommer helt klart fortsätta att följa din blogg! Och skönt för dig att Spirit inte behövde flytta rakt igenom landet!

Svar: Det är bra ;) Ja det är tufft.. Men det är skönt att ha något annat att koncentrera sig på så det inte blir helt tomt! Ja hon kommer få det jättebra :) Åh vad roligt! Ja det är jätteskönt :)
Malou Kastman

2013-04-14 @ 10:37:44
Postat av: Andrietta Svärdh

<3

Svar: <3
Malou Kastman

2013-04-14 @ 17:24:53
URL: http://andriettajosefin.blogg.se/
Postat av: Wilma

Har hon en blogg? Spirit är så himla fin så skulle verkligen vilja följa dom :)

Svar: Nej det har hon inte, men hon har instagram där man kan följa :) "matildamalmstrom" heter hon där. Ja hon är fin lilla prinsessan!
Malou Kastman

2013-04-15 @ 22:18:21
URL: http://wilmamorud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0