anonym <3

 
Hej mina söta små anonyma läsare! Det är inte så överdrivet avancerat att skriva dit ett namn eller en mejladress (; Ni behöver inte skämmas för några frågor eller påståenden, jag har tillräckligt med skinn på näsan för att kunna ta negativa kommentarer. Det är alltid roligt att veta vem det är som har en åsikt! Och ärligt talat så bryr jag mig inte om någon tycker annorlunda än mig, världen hade väl varit bra tråkig om vi alla tyckt lika! Tror inte ni det?!
 
Iallafall, hej anonym nr 1! Nej jag har inte körkort än, övningskör fortfarande. Men min söta mamma är snäll och kör alltid!
 
Och hej anonym nr 2! Visst är han! Tur vi tycker olika då (; Personligen tycker jag inte att knopparna förstör någonting, tycker att de ger ett snyggare helhetsintryck! Jag tycker han var urläcker i knoppar och längtar ännu mer tills det är dags för tävling nu så jag får se det tillsammans med tävlingsoutfit och hela köret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0