Satin Dolly, Ödåkra RS

Jag säger bara en sak, jäääääklar vilken skillnad det är på att rida Dolly om man jämför med Spottis, man måste verkligen rida HELT tvärt om och det är jag inte riktigt van vid än, men det kommer! Det resulterade i inte särskilt bra resultat idag, vi måste rida ihop oss lite mer och lära känna varandra bättre innan det kommer har jag en känsla av.
 
Fick iallafall 2 stopp i omhoppningen LC'n, mitt fel då jag tappade ridningen i svängarna.. i övrigt så var rundan lite orytmisk och "hackig", fick lite lustiga språng imellanåt!
 
I LB'n vart vi uteslutna pga 3 stopp, dock hade hon mycket bättre flyt och hoppade bättre denna klassen! Första stoppet på andra hindret var för att hon surade för att jag fick mina skänklar lite för långt bak, andra stoppet som var in i kombinationen var mitt fel då jag var före henne innan språnget och sista stoppet var på sista hindret och där var hon bara allmänt bråkig, haha!
 
Men som jag sa, jag tror att resultaten kommer bli bättre ju längre vi rider ihop oss! (:
 

Karate-Dolly, haha!

Bilderna ovan är från LC'n och bilderna under är printade från filmen i LB'n!

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Äh, det kommer ska du se :D


Svar: ja det gör det säkert :) har trots allt bara ridit henne ca 5-6 gånger!
Malou Kastman

2012-09-03 @ 18:33:57
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: Tindra Brennicke- Ponieriders.blogg.se

Det ser ju riktigt bra ut!!

Svar: tack!! :D
Malou Kastman

2012-09-03 @ 20:47:43
URL: http://ponieriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0