måndag = ledig dag!

Eller ja, oftast är det ju det då vi inte har några lektioner på måndagar förens till vårterminen. Meeeeen just idag så hade de lagt in den årliga Kick-Off'en för ettorna, PÅ EN MÅNDAG! Inte ledig idag alltså, egentligen.... (åter igen) meeeeeeen eftersom att mitt knä är som det är och de flesta aktiviteterna innehåller springning eller andra rörelseaktiviteter som jag, numera känd som den handikappade, inte kan vara med på, så stannade jag hemma. Jag mår dessutom inte helt hundra då jag knappt kan svälja och jag skojar inte när jag säger att det kändes som jag snöt ut min hjärna imorse. mmmmmmh fresh ♥
 
Aja, jag ska iallafall plåga mig själv med lite ridning även idag, sånt som måste göras ni vet! Det får mitt knä stå ut med, men jag tänker INTE utsätta det för mer än jag måste och därför stannade jag hemma från skolan idag. Nu ska jag sätta mig ner och försöka få ihop veckans planering för alla tre hästarna + mig själv. Lycka till malou, lycka till.. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0