jag orkar inte.

Motivationen ligger på 0 och jag har ingen som hellst ork eller lust till bloggen för tillfället, tråkigt men sant. Jag orkar inte ens sitta på datorn mer än vad jag är tvungen till, jag har hela 869 olästa inlägg på bloglovin som jag ska försöka jobba mig igenom så fort jag får tid och ja, allt är bara kaos..
 
Hästarna rullar på, Dolly gick pay and jump i helgen och gick bra, film kommer nog upp senare. Spottis är anmäld till tävling i Åstorp den 7 oktober och Bambi är allmänt mongo för tillfället.. Var ute med henne häromdagen och fick hoppa av för hon tvärvägrade gå framåt, då får hon spel och stegrar sig framför mig och slår med frambenen, sparkar mig på axeln, trasslar in sig i tyglarna så jag tappar dem och sen sprang hon iväg..... Fick jaga henne henne i kanske 10 min ute på fältet innan jag fick tag i henne, dagen efter i ridhuset var hon också helt knäpp, så det känns lite surt just nu.
 
Det positiva i det hela är att Katja kommer på torsdag och kollar henne igen och då ska hon även hjälpa mig med henne och se om vi kan komma underfund med hennes små ideer. Så får vi se vart detta slutar! Vi får även se hur det blir med bloggen, ska försöka ta tag i det och ge er mer uppdatering så det inte gapar helt tomt här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0