it's getting worse

Idag är mitt knä ungefär dubbelt så stort som det andra. Det är svullet och inflammerat och gör så satans ont så att jag nästan inte kan gå, jag kan inte rida idag och jag hoppar omkring på kryckor här hemma som om jag är helt invalid. FAN vad jag hatar detta!
 
Nu mera knaprar jag Diclofenac då Ipren och liknande är för svagt och inte hjälper. Vi ska till doktorn inom de närmsta dagarna också då det aldrig har varit såhär illa med knät innan, visst att jag har haft ont och att de har svullnat men aldrig såhär mycket! Det största problemet är nog att jag ska tävla imorgon, hur det nu ska gå till... Hmmmm
 
Aja, nu ska jag ge mig iväg mot kick-off med div.2 laget, vi ska bowla (ehm?) och äta på Thairestaurang, vi får se om jag kan vara med, men det ska ändå bli trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: haha nej jag gjorde faktiskt inte det ;) haha

Svar: nehe okej, haha! tänkte att är de i bra kvalitet kan man ju lika bra köpa dem istället för eskadrons! ^^
Malou Kastman

2012-09-07 @ 17:53:58
URL: http://carolinebagfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0