Bambi's BIG wants

Lohrischa viskade i mitt öra igår om lite grejer som hon skulle vilja ha, hon har faktiskt rätt bra smak måste jag säga! Tyvärr är ju inte jag gjord av pengar, om så vore fallet så hade jag köpt allting rakt av!
 
Hon sa att hon gärna skulle vilja ha nya benskydd då någon berättade för henne att Veredusen satt mycket skönare och bättre än hennes pro-skydd.. Så hon skulle bestämt ha ett par Carbon gel fram och young jump bak, inget annat!
 




Sen sa hon att hon även ville ha ett par nya boots då det inte var särskilt skönt att trampa på sig själv. (hon hade gjort ett balltramp igår, som tur var så var det bara ytligt...) Och med hennes stora steg så har jag en känsla av att detta inte var första gången hon kommer trampa sig.. Hon ville även specifikt ha ett par från Eskadron med fårskinnsludd så hon inte får skav i karlederna av bootsen som Spottis berättade för henne att hon fick en gång!
 
 
Hon ville även ha en egen sadel, hon ville inte att jag skulle behöva ha besväret att asa Spottis sadel fram och tillbaka mellan stallen när jag ska rida. Sen om S blir såld också så har hon ju ingen sadel alls! Och hon sa att hon tycker det är roligt att bli riden så hon ville inte behöva ha en längre viloperiod för att hon inte har någon egen sadel... Hon sa även att hon visste om att jag letade efter ny sadel till henne då hon fick prova flera olika när Katja var här senaste! Hon tyckte väldigt mycket om Prestige Arezzo (över) som hon hade på provridningen, men matte är tyvärr inte gjord av pengar.. Hon kunde även tänka sig en Prestige Versailles eller en Prestige Roma (under)! Men en Equipe sadel hade hon heller inte tackat nej till säger hon..
Dock inte i brunt (tyvärr, bli för kluddigt till min svarta utrustning+blå kavaj...) utan i svart!
 


Sen ville hon även ha en magplatta från HV Polo sa hon... även den i svart.
På täckesfronten berättade hon att hon ville ha ett Rambo Newmarket fleecetäcke, hon ville även ha fleeceländtäcket och transportskydden från samma kollektion.. så hon är snygg och välmatchad när hon åker iväg!




Hon var även sugen på detta tjocka mysiga från Schockemöhle!


När det gäller schabrak så var hon inte lika ha-galen som hon brukar vara utan hon berättade faktiskt bara två för mig (hon brukar vilja ha alla annars.....). Det var detta översta bruna från Christina Sport och sen det understa från Eskadron!
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Fröken får nog börja spela på lotto ;)
Men L har ju verkligen god smak. Fina grejer hon valt ut.

Svar: OCH vinna, haha! det räcker inte med att bara spela ju.. ;)Visst har hon!
Malou Kastman

2012-09-11 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0