tandläkare & tappsko

Dagens håltimmar i skolan spenderades i stallet då tandläkaren precis var här och kollade Lohrischas tänder, allting såg fint ut vilket såklart är jätteskönt! Mindre skönt är att jag hittade en avtrampad sko i hagen.. Får ringa Petra och se om hon kan slå på den så fort som möjligt! Åkte tillbaka till skolan och hade 1,5 lektion, åkte till stallet igen,var ute och gick en runda i regnet med Nellie när hon skrittade Diddi, städade lite i huset här hemma, tittade på x-factor och ja, ungefär så har min dag sett ut.

Morgondagen bjuder på morgonjour i stallet, vara hästskötare till Nellie på tävling och förberedelser för min egen tävling på söndag. Tills vidare så bjuder jag på en mycket charmig bild på en för stunden mindre charmig (väldigt groggy) häst!


Kommentarer
Postat av: lisa

Tackar! :D Ja, det finns många olika vinklar att se på saker och ting! Detta var bara en, och jag måste säga att den är väldigt förvirrande, intressant och frustrerande! haha

Svar: ja det gör ju det! man ska bara lista ut dem också och inte fastna i samma bana hela tiden ;p ja det är den verkligen, haha!
Malou Kastman

2012-10-05 @ 23:35:50
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: lisa

TACK till kommentaren om filmen också btw! ^^ ♥

Svar: hehe det är inga problem! :D ♥
Malou Kastman

2012-10-05 @ 23:42:34
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0